Лунинецкий районный ЦКРОиР осуществляет деятельность в соответствии с Конституцией Республики Беларусь, Кодексом Республики Беларусь об образовании, настоящим Уставом, Указами, Декретами и распоряжениями Президента Республики Беларусь и другими нормативными правовыми актами, Положением о центре коррекционно-развивающего обучения и реабилитации.
Направления:
- диагностическая деятельность;
- организация образовательного процесса;
- коррекционно-педагогическая и социальная реабилитация;
- ранняя комплексная помощь;
- консультативная деятельность;
- методическая деятельность;
- социально-педагогическая поддержка и психологическая помощь;
- информационно-аналитическая деятельность.
В Лунинецком ЦКРОиР работают следующие специалисты:
- учителя-дефектологи
- инструктор ЛФК
- руководитель физического воспитания
- медсестра по массажу
- медсестра по диетпитанию
- педагоги-психологи
- педагог социальный
- музыкальный руководитель
- воспитатели
В ЦКРОиР функционируют 2 дошкольные группы и 2 класса.
Обучение в классах имеет социальную направленность, формирует привычку к коллективной работе и желание заботиться об окружающих. Пройдя путь социализации, и выйдя в большой мир, ребенок будет готов к принятию окружающей действительности.
Лунинецкий районный ЦКРОиР осуществляет деятельность в соответствии с Конституцией Республики Беларусь, Кодексом Республики Беларусь об образовании, настоящим Уставом, Указами, Декретами и распоряжениями Президента Республики Беларусь и другими нормативными правовыми актами, Положением о центре коррекционно-развивающего обучения и реабилитации.
Направления:
- диагностическая деятельность;
- организация образовательного процесса;
- коррекционно-педагогическая и социальная реабилитация;
- ранняя комплексная помощь;
- консультативная деятельность;
- методическая деятельность;
- социально-педагогическая поддержка и психологическая помощь;
- информационно-аналитическая деятельность.
В Лунинецком ЦКРОиР работают следующие специалисты:
- учителя-дефектологи
- инструктор ЛФК
- руководитель физического воспитания
- медсестра по массажу
- медсестра по диетпитанию
- педагоги-психологи
- педагог социальный
- музыкальный руководитель
- воспитатели
В ЦКРОиР функционируют 2 дошкольные группы и 2 класса.
Обучение в классах имеет социальную направленность, формирует привычку к коллективной работе и желание заботиться об окружающих. Пройдя путь социализации, и выйдя в большой мир, ребенок будет готов к принятию окружающей действительности.
Лунинецкий районный ЦКРОиР осуществляет деятельность в соответствии с Конституцией Республики Беларусь, Кодексом Республики Беларусь об образовании, настоящим Уставом, Указами, Декретами и распоряжениями Президента Республики Беларусь и другими нормативными правовыми актами, Положением о центре коррекционно-развивающего обучения и реабилитации.
Направления:
- диагностическая деятельность;
- организация образовательного процесса;
- коррекционно-педагогическая и социальная реабилитация;
- ранняя комплексная помощь;
- консультативная деятельность;
- методическая деятельность;
- социально-педагогическая поддержка и психологическая помощь;
- информационно-аналитическая деятельность.
В Лунинецком ЦКРОиР работают следующие специалисты:
- учителя-дефектологи
- инструктор ЛФК
- руководитель физического воспитания
- медсестра по массажу
- медсестра по диетпитанию
- педагоги-психологи
- педагог социальный
- музыкальный руководитель
- воспитатели
В ЦКРОиР функционируют 2 дошкольные группы и 2 класса.
Обучение в классах имеет социальную направленность, формирует привычку к коллективной работе и желание заботиться об окружающих. Пройдя путь социализации, и выйдя в большой мир, ребенок будет готов к принятию окружающей действительности.
Лунінецкі раённы ЦКРНіР ажыццяўляе дзейнасць у адпаведнасці з Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, гэтым Статутам, Указамі, Дэкрэтамі і распараджэннямі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь і іншымі нарматыўнымі прававымі актамі, Палажэннем аб цэнтры карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі.
Напрамкі:
- дыягнастычная дзейнасць;
- арганізацыя адукацыйнага працэсу;
- карэкцыйна-педагагічная дзейнасць і сацыяльная рэабілітацыя;
- ранняя комплексная дапамога;
- кансультатыўная дзейнасць;
- метадычная дзейнасць;
- сацыяльна-педагагічная падтрымка і псіхалагічная дапамога;
- інфармацыйна-аналітычная дзейнасць.
У Лунінецкім ЦКРНіР працуюць наступныя спецыялісты:
- настаўнікі-дэфектолагі
- інструктар ЛФК
- медсястра па масажы
- медыцынская сястра
- педагогі-псіхолагі
- педагог сацыяльны
- музычны кіраўнік
- выхавацелі
- настаўніки
У ЦКРНіР функцыянуюць 2 дашкольныя групы і 2 класы. Навучанне ў класах мае сацыяльную накіраванасць, фармуе звычку да калектыўнай працы і жаданне клапаціцца аб навакольных. Прайшоўшы шлях сацыялізацыі і, выйшаўшы ў вялікі свет, дзіця будзе гатова да прыняцця навакольнай рэчаіснасці. У кожным класе ёсць куток сацыяльна-бытавой арыенціроўкі, заняткі якой дапамагаюць дзецям далучыцца да хатняй гаспадаркі, прывучаюць да чысціні і парадку.
Вядома, што асяроддзе выхоўвае больш эфектыўна любых методык. Таму галоўнай задачай выхавання мы лічым стварэнне такога асяроддзя, якое натуральным чынам фармавала б у дзіцяці патрэбныя якасці. Чакаюць сустрэчы з дзецьмі мноства пацешных цацак і развіваючых гульняў, якія ў яркай займальнай форме знаёмяць дзяцей з навакольным светам. У гульні дзіця пражывае шчаслівыя моманты жыцця.
Педагогамі ствараецца шырокае поле для творчасці, праявы індывідуальнасці кожнага дзіцяці. Гульні-інсцэніроўкі, гульні-вандраванні, гульні-спаборніцтвы ствараюць атмасферу агульнай захопленасці і зацікаўленасці, спрыяюць больш актыўнаму спазнанню.
У кабінеце лячэбнай фізічнай культуры створаны ўсе неабходныя ўмовы як для індывідуальных заняткаў з дзецьмі, так і для групавых.
У кабінеце ранняй комплекснай дапамогі створана развіваючае асяроддзе, у якім кожнае дзіця знаходзіць усё неабходнае для свайго развіцця на дадзеным этапе, атрымлівае багатыя сэнсарныя ўражанні, асвойвае спосабы абыходжання з рознымі прадметамі.