Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Аб установе

Лунинецкий районный ЦКРОиР осуществляет деятельность в соответствии с Конституцией Республики Беларусь, Кодексом Республики Беларусь об образовании, настоящим Уставом, Указами, Декретами и распоряжениями Президента Республики Беларусь и другими нормативными правовыми актами, Положением о центре коррекционно-развивающего обучения и реабилитации.

 Направления: 

  • диагностическая деятельность;
  • организация образовательного процесса;
  • коррекционно-педагогическая и социальная реабилитация;
  • ранняя комплексная помощь;
  • консультативная деятельность;
  • методическая деятельность;
  • социально-педагогическая поддержка и психологическая помощь;
  • информационно-аналитическая деятельность.

В Лунинецком ЦКРОиР работают следующие специалисты:

  • учителя-дефектологи
  • инструктор ЛФК
  • руководитель физического воспитания
  • медсестра по массажу
  • медсестра по диетпитанию
  • педагоги-психологи
  • педагог социальный
  • музыкальный руководитель
  • воспитатели

В ЦКРОиР функционируют 2 дошкольные группы и 2 класса. 
Обучение в классах имеет социальную направленность, формирует привычку к коллективной работе и желание заботиться об окружающих. Пройдя путь социализации, и выйдя в большой мир, ребенок будет готов к принятию окружающей действительности.

Лунинецкий районный ЦКРОиР осуществляет деятельность в соответствии с Конституцией Республики Беларусь, Кодексом Республики Беларусь об образовании, настоящим Уставом, Указами, Декретами и распоряжениями Президента Республики Беларусь и другими нормативными правовыми актами, Положением о центре коррекционно-развивающего обучения и реабилитации.

 Направления: 

  • диагностическая деятельность;
  • организация образовательного процесса;
  • коррекционно-педагогическая и социальная реабилитация;
  • ранняя комплексная помощь;
  • консультативная деятельность;
  • методическая деятельность;
  • социально-педагогическая поддержка и психологическая помощь;
  • информационно-аналитическая деятельность.

В Лунинецком ЦКРОиР работают следующие специалисты:

  • учителя-дефектологи
  • инструктор ЛФК
  • руководитель физического воспитания
  • медсестра по массажу
  • медсестра по диетпитанию
  • педагоги-психологи
  • педагог социальный
  • музыкальный руководитель
  • воспитатели

В ЦКРОиР функционируют 2 дошкольные группы и 2 класса. 
Обучение в классах имеет социальную направленность, формирует привычку к коллективной работе и желание заботиться об окружающих. Пройдя путь социализации, и выйдя в большой мир, ребенок будет готов к принятию окружающей действительности.

Лунинецкий районный ЦКРОиР осуществляет деятельность в соответствии с Конституцией Республики Беларусь, Кодексом Республики Беларусь об образовании, настоящим Уставом, Указами, Декретами и распоряжениями Президента Республики Беларусь и другими нормативными правовыми актами, Положением о центре коррекционно-развивающего обучения и реабилитации.

 Направления: 

  • диагностическая деятельность;
  • организация образовательного процесса;
  • коррекционно-педагогическая и социальная реабилитация;
  • ранняя комплексная помощь;
  • консультативная деятельность;
  • методическая деятельность;
  • социально-педагогическая поддержка и психологическая помощь;
  • информационно-аналитическая деятельность.

В Лунинецком ЦКРОиР работают следующие специалисты:

  • учителя-дефектологи
  • инструктор ЛФК
  • руководитель физического воспитания
  • медсестра по массажу
  • медсестра по диетпитанию
  • педагоги-психологи
  • педагог социальный
  • музыкальный руководитель
  • воспитатели

В ЦКРОиР функционируют 2 дошкольные группы и 2 класса. 
Обучение в классах имеет социальную направленность, формирует привычку к коллективной работе и желание заботиться об окружающих. Пройдя путь социализации, и выйдя в большой мир, ребенок будет готов к принятию окружающей действительности.

Лунінецкі раённы ЦКРНіР ажыццяўляе дзейнасць у адпаведнасці з Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, гэтым Статутам, Указамі, Дэкрэтамі і распараджэннямі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь і іншымі нарматыўнымі прававымі актамі, Палажэннем аб цэнтры карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі.

 Напрамкі: 

  • дыягнастычная дзейнасць;
  • арганізацыя адукацыйнага працэсу;
  • карэкцыйна-педагагічная дзейнасць і сацыяльная рэабілітацыя;
  • ранняя комплексная дапамога;
  • кансультатыўная дзейнасць;
  • метадычная дзейнасць;
  • сацыяльна-педагагічная падтрымка і псіхалагічная дапамога;
  • інфармацыйна-аналітычная дзейнасць.

У Лунінецкім ЦКРНіР працуюць наступныя спецыялісты:

  • настаўнікі-дэфектолагі
  • інструктар ЛФК
  • медсястра па масажы
  • медыцынская сястра
  • педагогі-псіхолагі
  • педагог сацыяльны
  • музычны кіраўнік
  • выхавацелі
  • настаўніки

У ЦКРНіР функцыянуюць 2 дашкольныя групы і 2 класы. Навучанне ў класах мае сацыяльную накіраванасць, фармуе звычку да калектыўнай працы і жаданне клапаціцца аб навакольных. Прайшоўшы шлях сацыялізацыі і, выйшаўшы ў вялікі свет, дзіця будзе гатова да прыняцця навакольнай рэчаіснасці. У кожным класе ёсць куток сацыяльна-бытавой арыенціроўкі, заняткі якой дапамагаюць дзецям далучыцца да хатняй гаспадаркі, прывучаюць да чысціні і парадку.

                                  

       

Вядома, што асяроддзе выхоўвае больш эфектыўна любых методык. Таму галоўнай задачай выхавання мы лічым стварэнне такога асяроддзя, якое натуральным чынам фармавала б у дзіцяці патрэбныя якасці. Чакаюць сустрэчы з дзецьмі мноства пацешных цацак і развіваючых гульняў, якія ў яркай займальнай форме знаёмяць дзяцей з навакольным светам. У гульні дзіця пражывае шчаслівыя моманты жыцця.

                   

                

Педагогамі ствараецца шырокае поле для творчасці, праявы індывідуальнасці кожнага дзіцяці. Гульні-інсцэніроўкі, гульні-вандраванні, гульні-спаборніцтвы ствараюць атмасферу агульнай захопленасці і зацікаўленасці, спрыяюць больш актыўнаму спазнанню.


У кабінеце лячэбнай фізічнай культуры створаны ўсе неабходныя ўмовы як для індывідуальных заняткаў з дзецьмі, так і для групавых.

У кабінеце ранняй комплекснай дапамогі створана развіваючае асяроддзе, у якім кожнае дзіця знаходзіць усё неабходнае для свайго развіцця на дадзеным этапе, атрымлівае багатыя сэнсарныя ўражанні, асвойвае спосабы абыходжання з рознымі прадметамі.

              

Місія

Мэты і задачы

дасягнення